Diskuse
Život dálnice A88 neboli R43
Děkujeme za pochopení.
Antonín, topič
Mno,
za dobu, kdy se R43 plánovala, se toho hodně, ale opravdu velmi hodně změnilo. Vést dopravu přes dominantní brněnskou rekreační oblast je iracionální. Nebál bych se použít slovo zvěrstvo. P.S. bydlím v Lösch.
Sed
Život dálnice A88 neboli R43
Na "vojně" v letech 1957 - 58 jsme měli ke cvičným účelům mapy čs. armády z roku 1934. A tam již bylo to, čemu dnes říkáme R43 zakresleno. Včetně trasy kolem Přehrady, křižovatky někde u Modřic. Již z toho důvodu mě rozčiluje výraz Hitlerova dálnice. Je skličující, že současná histerie byla vyvolána především skupinou zahrádkářů. Lépe řečeno jednou blonďatou. Ti někdy v 70. letech dostali povolení k zahrádkaření na pozemku dálnice. A to s výhradní podmínkou, že tam nebudou stavět chaty. To ovšem jako vyčuraní Čecháčci masově porušili. S tím, že "to se potom nějak okecá". Uběhlo pár let a chaty a zahrádky měly přijít pryč a mělo dojít k naplnění toho projektu snad ze 30. let. A bylo zle! To je prapříčina. Oni všichni ti křiklouni nechodí do práce, za zábavou, na nákupy, atd. pěšky, ale pěkně pohodlně autíčkem. Pěkně každý po jednom. Pokud možno po dálnici. Ale zásadně pod okny někoho jiného. Pepa
Antonín, topič
Re: Život dálnice A88 neboli R43
Vám sídliště Bystrc připadá jako zahrádkářská kolonie? Nepotřebujete nové brýle? A co Kníničtí? Už jednou se stěhovali kvůli přehradě, teď mají za odměnu dostat dálnici?
stev
Odborník žasne, laik se diví.
Lipůvce obchvat, zatímco Brnu průtah? Hovoříme o plánování zrůdného průtahu skrz 5 brněnských městských částí: Kníničky, Bystrc, Žebětín, Kohoutovice a Bosonohy, a také skrz několik příměstských obcí, téměř kompaktně přiléhajících k Brnu: Troubsko, Ostopovice, Moravany, Želešice, Modřice. Já tvrdím, že R43 tudy vést nemůže, protože zde bydlí lidé. A není druhá světová válka, aby dr. Mengele experimentoval s lidským zdravím.
Skeptik Pavel
Re: Odborník žasne, laik se diví.
hlavně zmršíme život lidem v Chudčicích a Veverských Knínicích, že?
cestovatel2
Ekoteroristé..
..budou bránit jakémukoliv rozvoji a za každou cenu. Jak už bylo výše uvedeno - jedná se zřejmě o důchodce a nebo elementy, kteří se nudí, nemají do čeho píchnout, nechodí do práce a proto vytváří jakési rádoby ekologická uskupení nebo občanská združení ve snaze vše zarazit, rozestavěné tunely zablokovat, R43 vůbec nepostavit.
Jako příklad je možné uvést jméno jednoho z největších Brněnských ekoteroristů důchodce ing.Karla Štěpaníka, který bydlí v Brně Tábor 20 a jehož přičiněním se musela zastavit stavba Dobrovského tunelů. Jeho přičiněním se tato stavba prodražila a desítky tisíc obyvatel dotčených území se musí trápit objížďkami o mnoho měsíců déle než bylo nutné. Kdo zná místopis tak ví, že ulice Tábor je od stavby tunelů dostatečně vzdálena.
Já bych takové ekoteroristy poslal nazpět do jeskyní, odpojil jim elektřinu, zakázal využívat jakékoliv výdobytky moderní doby a chtěl bych vidět, jak dlouho by jim toto přesvědčení vydrželo.
stev
Re: Ekoteroristé..
Stavbu zastavil soud, protože byla povolena nezákonně. Pláčete na nesprávném hrobě. Poukažte na skutečné viníky, kteří neprojednali stavbu předepsaným způsobem a povolili ji v rozporu se zákonem.
Mirek Vykoupil
V Brně a na Moravě se zastavil čas
Bohužel dnešní doba přinesla speciálně Moravě a Brnu spoustu šílených „účastníků řízení“. Proto se zde život zastavil. Nebude veledůležitá silnice R43, nebude dálnice do Vídně, nebude přesun HN, nebudou tunely. Budeme zde žít jako sto let před opicemi, dívat se na poblinkané nádraží a pomočené podchody ve kterých to čpí močovinou a zatuchlinou, kdo vyjde z hlavního nádraží uvidí vyhořelou budovu, prostě paráda. Praktické a architektonické skvosty, které určitě miluje každý Brňák a je na ně patřičně hrdý. Už velice dobře chápu, proč se těmto účastníkům říká Ekoteroristi. Navíc mě vždy napadá, že tito lidé jsou snad placení z Prahy, která díky úsporám na Moravě může vesele stavět dál. Nejhorší je, že dnes může snad každý kecat do všeho a výsledkem aktivit těchto pomatenců je to, že většina pracujícího lidu, která nemá čas na tyhle osloviny, se nedočká ve svém životě žádné z důležitých staveb a lidé budou dál umírat na R43. Za „komančů“ by tato paka, již dávno byla v lochu.
Antonín, topič
Re: V Brně a na Moravě se zastavil čas
Obávám se, že mluvíte z cesty. R43 je důležitá, ovšem důležitější je její vedení. Tunely už jsou. Přesun nádraží je nesmysl a ani nechtějte vědět, jak mohlo nádraží vypadat za peníze, které se zatím na nesmyslný přesun o pár metrů vyhodily voknem. Vyhořelý dům dávejte za vinu soudu, který neumí rozhodnout. Pomočené a pozvracené podchody taky nemají na svědomí účastníci řízení, ale lidé, kteří se chovají jako čuníci.
Takže pláčete hezky, ale na špatném hrobě.
CART09
Priority
Stavby dálnic jsou v ČR téma samo o sobě, ale pomiňme teď čachrování s penězi a řešme jen praktickou stránku věci.
Stará silnice je přetížená, a ovlivňuje život v obcích kolem ní. Někomu negativně (hluk, emise, rozdělení obcí...), někomu pozitivně (obchody, benzínky, restaurace...). Totéž bude u té nové, kde vzniknou stejné dvě skupiny. Do toho zamíchejte složitý terén, případně i viditelnou či skrytou podporu nějakého místního politika, sledujícího své zájmy, a máte neřešitelný koktejl... Takže je logické, tuplem v době, kdy se šetří každá koruna, že se pak místo takovéhle stavby realizují jiné, třeba D3, na kterou celé Jižní Čechy čekají jako na slitování, a odporu tam, pokud vím, klade jen mizivé procento obyvatel v okolí...
SID09
To máte tak mladý muži
Jakmile se venkovan přistěhuje do většího města, tak už nepotřebuje tolik cestovat a problémy druhých jsou mu cizí, protože oni do žádných Svitav, nebo ještě dál jezdit nepotřebuje. Co naplat - tu hnusnou silnici mezi Brnem a Svitavami budem muset ještě chvilku vydržet.
- Počet článků 57
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1690x