Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Astaroth

3. 6. 2011 11:42
ekologie valky

Nize bylo zmineno, ze GP neni organizace ekologicka, ale politicka, keca do vseho, krom ochrany prirody. Teda aspon obcas - za blokovani japonskych velrybaru jim patri dik.

Proc ale, kdyz Anglie tahla do valky na Saddama, zablokovali v pristavu nakladku nekolika tanku? Ze by kvuli emisim techto zravych stroju? A pri strelbe a horeni cile taky nejaky CO2 vznika.

0 0
možnosti
FV

Garfieldek

3. 6. 2011 11:45
Re: ekologie valky

Ta organizace má, prosím, v názvu slovo "Peace".

0 0
možnosti
J

jack095

3. 6. 2011 11:41
Celá ekologie je jen podovod.

Oteplování je nesmysl, tání ledovců ještě větši. Ekologie dává smysl teprve tehdy, když se podíváte, jaký obrovský kšeft to je. Někdo kdo z nás dělá blbce si cpe naše peníze do svých kapes.

0 0
možnosti
VS

Astaroth

3. 6. 2011 11:43
Re: Celá ekologie je jen podovod.

Leto obvykle nezacina v polovine dubna...

0 0
možnosti
X

Xman1

3. 6. 2011 11:32
Cilem je optimalizace vyrobniho procesu

Vse je mozne vyrobit za vyuziti nizsiho mnozstvi energie, vzdy je mozne na necem usetrit.

Pokud budou lide pouzivat notebooky misto stolnich pocitacu, usetri rocne stovky kWh. Nebo kdyz zhasneme 1/2 verejneho osvetleni, nebudeme pouzivat stand-by rezim, nebo kupovat usporna auta, atd...

Je to o snaze usetrit, zbytecne neplytvat. Kolik takovych opatreni bude potreba abychom mohli vyradit jednu jadernou elektrarnu? Moc ne

0 0
možnosti
VK

slon75

3. 6. 2011 11:36
Re: Cilem je optimalizace vyrobniho procesu

Aha, a proto hurá do výroby nových úsporných notebooků, přestože staré by ještě mohly sloužit, sláva šrotovnému, díky němuž se vyrobí více aut, sláva solárním a větrným elektrárnám, na jejichž výrobu se spotřebuje více energie, než stačí za svoji životnost vyrobit atd., to jsou praktické důsledky tohoto "šetření" energií.

0 0
možnosti
X

xs123

3. 6. 2011 11:29
Biomasa

Biomasa

obecně je veškerá organická hmota na Zemi, která se účastní koloběhu

živin v biosféře. Jedná se o těla všech organismů, živých i mrtvých, od

největších druhů až po mikroskopické – tj. živočichů, rostlin, hub,

bakterií a sinic. autor: Bronislav Bechník. Jinými sklovy: Kraus je takybiomasa. To asi netuší.

0 0
možnosti
MN

mnach

3. 6. 2011 11:35
Re: Biomasa

ale jo-kdyz si zajdu na Wikipedii, tak je tam taky definice, ale proc by to mel znat Kraus?On biomasu neprosazoval-narozdil od SZ vcetne Jacques

0 0
možnosti
JK

barbudos

3. 6. 2011 11:18
Vše pro peníze.

Velmi zajímavý a podnětný článek. Tato organizace , tak jako i jiné si vzaly ochranu přírody, jak zástěrku púro svoji činnost. Kde berou peníze na nákladné akce? Proč jsou pouze vidět na protestních akcí, které jsou medializovány? Kdo z nich šel třeba uklízet do lesa či do potoků. To se u nich nenosí, ale na komínech nebo střechách, tak vidět jsou. Je to zase byznys pro šíbr, kterým se nechce dělat.. Dnes u těchto lidí nejde ani o ochranu přírody, nebo třeba lidská práva.[>-]

0 0
možnosti
FV

Garfieldek

3. 6. 2011 11:41
Re: Vše pro peníze.

Greenpeace dostává peníze od svých příznivců, většinou jsou to částky 50-100 korun měsíčně, kdo si to chce zjistit, najde to snadno. Aktivisti se neúčastní akcí, které jsou medializovány. Oni organizují akce, které jsou zajímavé pro média. To je dnes jediná cesta, jak na nějaký problém účinně upozornit. A samozřejmě, pokud zrovna nevisí na komíně, tak normálně studujou nebo pracujou. EU

0 0
možnosti
P

pavel.61.

3. 6. 2011 11:05
Marku, chválím kritický pohled a článek

úměrný věku. Jen tak dál a nenech se manipulovat. To, že někdo o sobě tvrdí, že je "ekolog" ještě nedává záruku, že přírodě a lidem neškodí. Tyto politické neozelené organizace díky svému náboženství (víře) dávno zahodily vědu nebo aspon rozum (případně kalkulačku). Zato mluví od energetiky , genetiky, dopravy až třeba po lesnictví aniž by to někdo z nich studoval. Zatím úspěšně manipulují s méně bystrou nebo důvěřivou veřejností. Ke škodě všech a všeho. (převzaly štafetu od komunistů) Jejich cíle jsou dnes již jiné, politické (antiglobalizace, antiamerikanismus, změna soplečnosti...) Doporučuji Ti četbu od Bjorn Lomborga, Ivana Breziny, Václava Klause a třeba Vítezslava Kremlíka. Hodně štěstí

0 0
možnosti
X

xs123

3. 6. 2011 11:20
Re: Marku, chválím kritický pohled a článek

Já mu doporučuju zajet na to Ostravsko, projít se kolem Kralup nad Vltavou kolem ropného úložiště, zrýt záhonek a vypěstovat nějakou plodinu, najít si brigádu třeba u benzínové pumpy. Pokud mají peníze, navštívit třeba bangladéš nebo Donbas.Necivět jenom do toho, co napsali jiní, ale pěstovat si vlastní pohled, názor, myšlenky a získávat zkušenosti.

0 0
možnosti
MM

netrefilbranku

3. 6. 2011 10:52
Neposlouchej Nečase

Otázka je, proč hned věříš něčemu, co Nečas pustí do novin a proč ti spíš nevadí nesmyslná směrnice Evropský unie o výkupních cenách elektřiny, když té samé unii nevadí, že máme diametráně jiné platy a jinou ekonomickou úroveň. Za to myslím určitě Greenpeace nemůže. Já zelené organizace také zrovna nemiluji, ale o problematice jaderných elektráren a alternativních zdrojů vědí určitě víc než my dva dohromady a jistě není jejich cílem nás nahnat do jeskyní, to tě můžu uklidnit. A jestli považuje německá vláda atomovou energii za rizikovou, určitě to vyhodnotila z nějakého důvodu, nikoliv kvůli křiku greenpísáků, to by je musela uzavřít už dávno. Já osobně nevidím důvod (zatím) jaderné elektrárny zavírat, nicméně pro nové bych určitě nehlasoval - a jen tak na okraj, já Černobyl zažil a podruhý bych to zažít nechtěl. A to jsem byl v jenom v Čechách (tedy spíš na Moravě).

0 0
možnosti
VZ

vaclav13

3. 6. 2011 11:09
Re: Neposlouchej Nečase

No, z hlediska nás tady byl Černobyl v podstatě prd s naprosto minimálním vlivem, takže to bych tak nehrotil, ale jinak souhlas, že další podobná havárie není nutná už jen z podlehu technika.

0 0
možnosti
A

Azgalor

3. 6. 2011 10:20
Dotaz na odborníky

hlavně ertz a xs123. Zelení furt chtějí dotace na elektromobily, které jinak skoro nikdo nechce (nedivím se), stojí za dvě věci. Hezké, proč ne. Ale proč se snad žádný zelený nebo "grínpísák" nezaměřil na železniční dopravu. Když pomitu to, že u nás poměrně vesele jezdí ještě dieselelektriky, tak mi jde hlavně o vypálenou elektriku u starých lokomotiv. Jste znalci, tak víte kam mířím. Proč nikdo nespočítal, kolik MWh se ročně vypálí zcela zbytečně a je-li to značné množstí, jako že si myslím, že ano, tak proč není dotace na nákup nových strojů, nebo snaha ji zavést. Vždyť ty lokomotivy, to jsou příkony v řádech MW na stroj a na hospodárných stupních se nedá jet furt. Analogicky dotace aerolinek na nákup nových letadel, také značné úspory, nesrovnatelné s osobním autem.

Takže, ví někdo, kolik toho staré lokomotivy vypálí vlivem regulace výkonu?

0 0
možnosti
FV

Garfieldek

3. 6. 2011 10:36
Re: Dotaz na odborníky

Zelených organizací jsou stovcky, každá se věnuje něčemu jinému, protože jeden nemůže dělat všechno. Tady se autor zaměřil Greenpeace a mluví i něm i v souvislostech, které s Greenpace žádnou spojitost nemají. Dotace na nákup železnic ti žádné eko organizace nezařídí, s tím musíš na vládu.

0 0
možnosti
AP

radio_svobodna_evropa

3. 6. 2011 10:14
...

zakladni myslenka je jasna a vami spravne obecne formulovana. Nevadi, ze je v dusledku vas sloh ponekud "detinsky" a jak zde nekdo podotknul "tendencni". Jen tak dal, dnes se mladi lide moc takovymi tematy nezajimaji a nekdo to v budoucnu bude muset spravne chapat, popsat a zavest do praxe. Pro dost lidi zde, kteri vas nazyvaji nedorostlym studentem s dejme tomu "hloupymi nazory" si nic nedelejte, ti dospeli jsou i pres sve tituly kolikrat vetsi hlupaci nez vy sam ;-)

0 0
možnosti
VS

Datel1

3. 6. 2011 10:02
Závist, hloupost...

Milý autore, za sebe souhlasím s Vámi. Máte ale jednu  velkou "vadu": jste mladý a ještě k tomu student gymnázia. A to nemohou překousnout někteří zakomplexovaní chudáci, kteří, zdá se, nedokázali nic než kritizovat, napadat schopnější, závidět... Co na tom, že máte pravdu; kdyby ten samý článek napsal někdo třeba o třicet let starší, pochvalně by kývali hlavou. Věřím,že Vás ty negativní komentáře neovlivní, jsou jen ukázkou hlouposti a nesoudnosti malého (doufám) procenta lidí. VS

0 0
možnosti
E

ertz

3. 6. 2011 10:06
Re: Závist, hloupost...

A co bychom měli studentovi závidět??? To, že věci nerozumí a podléha populismu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1690x
V roce 2018 jsem úspěšně dokončil magisterské studium žurnalistiky na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.