Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

tajbur

3. 6. 2011 15:05
Mladý svazák

Mladíku, styl vašich článků mi silně připomíná svazácké agitky z období normalizace, kdy jsem chodil taky na gympl. Je moc fajn, že vyjadřujete své názory, navzdory tomu, že v mnohém s vámi nesouhlasím. Jenom mi to trochu nesedí k vašemu přílišnému mládí. Třeba problematika jádra (a celkové energetické koncepce a strategie) je trochu složitější a tudíž bych to přenechal odborníkům. Nejsem v žádném případě Greenpísák, ale určitě jsem přívržencem teorie takzvaného "trvale udržitelného rozvoje". Možná vás to urazí, ale doporučoval bych Vám se teď vrhnout na psaní poezie, více si ještě hrát, nebo třeba nějaká kapela a tak. Nepodléhejte tolik masmédiím, které straší zdražením elektřiny o 30 procent, jenom papouškují teorie ČEZ. Doporučuji si přečíst "Nejistý plamen" (Autor: Václav Cílek) Třeba si pak přelouskáte i jiné jeho knihy, které mám moc rád. Hodně zdaru a více srandy.

:-)

0 0
možnosti
PK

repanak

12. 4. 2011 19:05
Marku,

minule Vás chválil i strýček Joe a i Kaktusák byl spíše měkký - ale ten článek byl lepší, rozebral jste "po svém" jedno téma. Dnes jich tam máte více, je to takové "páté přes deváté" a nic. Mně by třeba zajímalo - naše generace propadla z různých důvodů konzumnímu způsobu života, budete Vy jiní? Když vidím ty "zahraniční turisty" v Praze, třeba hordy mladých z Italie, Británie ... tak o tom dost pochybuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1690x
V roce 2018 jsem úspěšně dokončil magisterské studium žurnalistiky na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.